2014年7月7日月曜日

赤ちゃんに初対面。

 今日は、お友達の生後6ヶ月の赤ちゃんを見に行きました。実は、娘の初めての赤ちゃんとの対面。ドキドキでした。

 これは、お友達から誕生日プレゼントに頂いたマグカップ。私と娘のイニシャルのS。シンプルで素敵♡♡









初対面の赤ちゃんに興味津々!



抱っこしたがるので、試しにクマもんを抱かせてみると、、、、、ギュ〜!!!!

これじゃあ、ちょっと
抱かせてあげれないな、、。

てことで、一緒に抱っこ♡
私も、久しぶりの赤ちゃんの匂いと感触にメロメロでした♡
初の、男の子のオムツ交換も体験したし、いつ2人目が出来てもいいかな。

娘がこんなに、赤ちゃんに興味を示すなんて、とっても嬉しい発見でした。

Quick Summary in English:" We went to visit a friend and her 6-month-old. It was Selina’s first time to hang out with a baby so I was a bit nervous.” My friend gave me an “S” cup for Saho and Selina. Selina wanted to hug the baby, so we tested her out with a stuffed Kumamon doll. She hugged it a bit too hard… So we hugged the baby together. It was my first time changing a boy’s diaper so I think I’m ready for one of my own. I’m pleasantly surprised how interested Selina is in babies.


ランキングに参加してます。良かったらクリックしてね。
Please click and help improve my ranking!:)
にほんブログ村 子育てブログ ハーフの子へ

0 件のコメント:

コメントを投稿